Üldeesmärgid 2023/2024 õppeaastal:
1. Meie koolis toimivad kooliastmepõhised õpetajate koostöögrupid.
Tegevused:
· Koolivaheaegadel toimuvad õppekava ja ainekavade uuendamisega seotud koosolekud.
· Juhtkond uuendab õppekava üldosa ja lisad.
· Ainesektsiooni juhid koordineerivad ainevaldkondade kavade uuendamise protsessi.
Näitajad:
· Õpetajad on kaardistanud lõimingu võimalused.
· Toimunud on regulaarsed kohtumised (vähemalt 2x trimestris).
· Õpetajate osalus – vähemalt 75% õpetajatest on osalenud ja panustanud.
· Õppeaasta lõpuks on uus õppekava kinnitatud.
2. Meie koolis toimivad kooliastmepõhised lõiminguprojektid.
Tegevused:
· Toimub väikeste inimeste konverents (I kooliastmele).
· Toimub lipupäev (II kooliastmele).
· Toimub loodus- ja terviselaager (III kooliastmele).
· Toimub õpilaskonverents (IV kooliastmele).
Näitajad:
· Ühiselt planeeritud lõimingutegevused on toimunud (75% õpetajaid ja 75% õpilasi on osalenud lõimingutegevuses.).
3. Vaimse tervise teemade käsitlemine õpilaste ja töötajatega.
Tegevused:
· Toimuvad vaimse tervise klassijuhatajatunnid 1.-5. klassides.
· Toimuvad vaimse tervise tunnid 6.-10. klasside õpilastele.
· Toimub vaimse tervise valikkursus gümnaasiumiastmele.
· VEPA metoodikat kasutatakse I ja II kooliastmes.
· TORE metoodikat kasutatakse II ja III kooliastmes.
Näitaja:
· Üleriigilises rahulolu küsitluses on paranenud õpilaste seotuse näitajad*
· Üleriigilises rahulolu küsitluses on paranenud õpetajate seotuse ja tööga rahulolu näitajad.**
· Õpilased on osalenud gümnaasiumiastme valikkursusel.
· VEPA metoodikat/TORE metoodikat on kasutatud õppetundides.
* Õpilaste seotuse näitaja tuleneb järgmistest väidetest: Kaasõppijad hoolivad minust. Ma saan klassikaaslastega hästi läbi. Teised õpilased aitavad mind, kui seda vajan.
** Õpetajate seotuse näitaja tuleneb järgmistest väidetest:
Ma saan kolleegidega hästi läbi. Kolleegid aitavad mind, kui seda vajan.
Õpetajate tööga rahulolu näitaja tuleneb järgmistest väidetest:Olen oma tööga rahul. Tunnen ennast tööl hästi.